Handige tips om de overgang te beheersen

Gewichtsverlies in de overgang Nuttige tips:

De overgang is een tijd die veel klachten kan brengen. Een van de meest voorkomende klachten is gewichtstoename. De oorzaak van deze gewichtstoename is vaak een gevolg van de veranderende hormoonbalans. Tijdens de overgang produceert je lichaam minder vrouwelijke hormonen. Hier kan men voornamelijk denken aan de hormonen progesteron en oestrogeen. Vanwege een lager progesterongehalte in uw lichaam, zal uw metabolisme minder hard werken. Je lichaam verbrandt tot 20% minder calorieën. Vet dat niet verbrand is, vindt zijn weg naar de buik. Dit terwijl vet vroeger op zijn heupen en benen zat. Gewichtstoename betekent niet noodzakelijk dat u meer calorieën hebt genomen. De calorieën die u inneemt, worden slechts minder snel verbrand. Dit kan erg frustrerend zijn voor vrouwen in overgang, vooral als je altijd slank bent geweest. Veel vrouwen willen daarom [Übergang] . Helaas is het tijdens de overgang moeilijker om af te vallen, maar je kunt wel een aantal dingen doen om je metabolisme te helpen afvallen.

  Overweldig uw overgangsexamen

  Overwerk uw overgangsorder

Eet en drink opzettelijk

Gewichtstoename tijdens de overgang is bijna onmogelijk volledig te voorkomen. Misschien is je eerste reactie om heel weinig calorieën te nemen. Er wordt echter niet genoeg voedsel aanbevolen, vooral tijdens de overgang. Je lichaam heeft te maken met de veranderende hormoonbalans en kan wat energie verbruiken. Daarom is het belangrijk om voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen en niet minder dan 1500 calorieën te eten. Als u afvallen, kunt u het beste kiezen voor voedzame en gevarieerde maaltijden die veel vitamines, vezels en mineralen bevatten. Je kunt je herinneren dat je hele granen, noten, zaden, zaden en vooral veel fruit en groenten eet. Er zijn voedingsmiddelen die je beter kunt verlaten als je wilt afvallen. Op deze manier moet u stoppen met het eten van (veel) snelle koolhydraten. Snelle koolhydraten Zorg voor meer vet wordt opgeslagen in je maag . Vermijd, onder andere, geraffineerde suiker en witte bloem. Op deze manier voorkomt u grote pieken in uw bloedsuikerspiegel. Voorbeelden van producten met geraffineerde suiker, frisdranken, koekjes en gebak. Vervang frisdranken zo veel mogelijk met water en minder met zoete snacks. Voorbeelden van witte bloem, witte pasta en witbroodproducten. Kies volkorenbrood

Krijg lean

Tijdens de overgang verbrandt u minder calorieën dan voor de overgang. Dit betekent dat u langzaam maar zeker aankomt als u hetzelfde bedrag in dezelfde hoeveelheden blijft eten. Dus als je wilt afvallen, moet je een beetje opstaan. Om deze reden kan het zeer nuttig zijn om voldoende fysiek te oefenen. Met een eenvoudige wandeling verbrandt u meer calorieën dan u denkt. Je kunt jezelf ook andere gezonde gewoontes leren. Neem bijvoorbeeld een trap in plaats van de roltrap of de lift. Stress is ook een grote boosdoener in gewichtsverlies. Lichamelijke activiteit kan bijdragen aan ontspanning, resulterend in een betere vetverbranding . Dit betekent dat oefenen terwijl afvallen echt kan helpen.

  Overwin je Transition Website

The Embassy Handige tips om je te helpen de transitie voor het eerst te ervaren op .



Gevonden op website